تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

citypipe Offline
#1 ارسال شده : 1402/04/18 06:50:48 ب.ظ
citypipe

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مرد
مکان: تهران

سینی کابل به طور معمول از فلز آهن با روکش گالوانیزه و یا از جنس های دیگر مانند استیل، آهن رنگ شده و پلاستیک تولید می شوند. همچنین سینی کابل دارای انواع مختلفی همچون گالوانیزه فابریک، پودری استاتیک و آبکاری گرم هستند.

نوع و تعداد کابل های پشتیبانی


طراحی سینی کابل برحسب نوع و تعداد کابل های داخل آن صورت می پذیرد. اغلب این طراحی به میزان سطح سیم و اندازه عرض آن وابسته می باشد. بدین گونه که هر مقدار به سطح مقطع سیم افزوده می شود، می بایست از عرض بیشتری مکان قرارگیری آن ها در نظر گرفته شود. همچنین گاهی اوقات کابل ها بر روی یکدیگر تولید نویز می کنند که به منظور جلوگیری از این امر می توان به وسیله یک دیوار جداکننده، آن ها را از یکدیگر جدا نمود.

حساسیت نسبت به خوردگی

یکی از مهمترین معیارها در انتخاب سینی کابل مناسب، حساسیت آن ها نسبت به خوردگی است. به این علت مشتریان قبل از خریداری سینی کابل می بایست میزان حساسیت انواع آن ها را نسبت به مواد شیمیایی خورنده در نظر داشته باشند تا از این طریق با بررسی مطلب گفته شده بتوانند بهترین گزینه را در خرید سینی کابل مورد نظرشان انتخاب نمایند.

بسط پذیری

شاخه های سینی های کابل را می توان با به کارگیری رابط ها و پیچ و مهره ها در کنار یکدیگر امتداد داد و بدین وسیله امکان ایجاد توسعه و تولید فضای جدید فراهم خواهد شد. البته به منظور استفاده از این قابلیت سینی های کابل، لازم است سینی های کابل به درستی و در نقاط مناسب طراحی شوند.

ابعاد و ضخامت سینی‌های کابل در فرآیند خرید
تمامی محصولات بر اساس ضخامت واقعی و مورد درخواست کارفرمایان و با توجه به برآورد مهندسی میزان بارهای وارده بر سطح سینی‌ها تولید می‌گردد. اما مشاهده شده که برخی از کارگاه‌های تولیدکننده ضخامتی که به خریدار اعلام می‌کنند با ضخامت محصولی که ارائه می‌دهند مغایرت دارد که می‌تواند مشکلاتی را برای خریداران در هنگام نصب ایجاد نماید.

سینی کابل‌های تولیدی می‌بایست در ابعاد شامل طول و عرض و ارتفاع استاندارد ساخته شوند. برخی فروشندگان برای کسب سود بیشتر، ابعاد سینی‌های برق را مغایر با ابعاد استاندارد در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال می‌توان به ارتفاع لبه سینی‌ها اشاره کرد که برای فروش بالاتر این لبه را کوتاه‌تر در نظر می‌گیرند که طبیعتا حجم کمتری از کابل را در خود جای خواهد داد و یا کوچک کردن لبه‌های داخلی سینی‌ها توسط بعضی تولیدکنندگان بازاری باعث کاهش مقاومت صفحه سینی‌ها و تحمل بار کمتر و دفرمگی این تجهیز خواهد شد که باید این موارد را نیز در هنگام خرید سینی کابل مورد توجه قرار داد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.609 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت