تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sportmall Offline
#1 ارسال شده : 1402/02/13 06:35:33 ب.ظ
sportmall

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

مجموعه مهرپارسیان از آبان ۱۳۸۵ فعالیت خود را با یک آگهی نامه ورزشی با نام “مهر پارسیان” آغاز نمود.هدف از تشکیل این مجموعه معرفی تولیدکنندگان و عمده فروشان بزرگ به جامعه خریداران لوازم ورزشی در سطح کشور بوده و هست.

از آبان ۱۴۰۰ مجله ورزشی مهر پارسیان پس از ۱۵ سال چاپ مجله کاغذی، تصمیم گرفت که نسخه آنلاین مجله را با نام “اسپرت مال” به معنای “پاساژ ورزشی” در کنار مجله کاغذی به جامعه ورزش کشور معرفی نماید.
این رونمایی در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۶ در قالب یک اجتماع بزرگ از صاحبان صنایع و بزرگان ورزش کشور(دوبرابر از ظرفیت سالن همایش با وجود تمام تدابیر بهداشتی بواسطه وجود ویروس کرونا)در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

امیدواریم همانطور که در عرصه مجلات و تبلیغات به اذعان خیلی از بزرگان گرامی و در کنار آنها موفقیت هایی داشتیم، بتوانیم در عرصه مجازی نیز همچنان پیشتاز این امر باشیم.

ارادتمند شما مدیر و صاحب امتیاز:حمید کنعانی پور
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.627 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت