تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

anahemati Offline
#1 ارسال شده : 1399/03/21 05:53:57 ب.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
جدیدترین مدل های سینی
اگرچه تمامی مدل های سینی کاربرد یکسانی داشته و معمولا به عنوان بخشی از سرویس چای خوری و همینطور قرار دادن موارد گوناگون و پذیرایی استفاده می شوند، اما امروزه تنوع بالایی از این کالا برای مصارف مختلف و متناسب با تمامی سلیقه ها در دسترس افراد قرار دارند که می توان آن ها را به راحتی با سایر ظروف و وسایل ست کرد. از میان پر استفاده ترین مدل های سینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سینی مسی: اگرچه مس جز جنس های قدیمی ظروف به حساب می آید، ولی در سال های اخیر انواع ظروف مسی از جمله سینی مسی محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است.

سینی استیل: این مدل ها به راحتی با ظروف مختلف سیلور ست شده و می تواند ظاهری فانتزی و آینه ای برای وسایل پذیرایی شما ایجاد کند.
سینی نقره: سینی نقره ای به خاطر ظاهر شیک و مجلسی که دارد، همواره می تواند تکمیل کننده یک پذیرایی خوب و چشمگیر باشد. از این مدل ها می توان در سرویس های پذیرایی رسمی عروس نیز استفاده کرد.
سینی چوبی: ظروف چوبی طرفداران خاص خود را دارد و می تواند تداعی کننده حس طبیعت در منازل باشد. از سینی های چوبی می توان به مدل های بامبو هم اشاره کرد که در کنار دکوراسیون و پذیرایی های خاص می توانند گزینه مناسبی باشند.
سینی پلاستیکی: این مدل را به دلیل وزن کم و قیمت مناسبی که دارد، می توان یکی از رایج ترین انواع سینی برای مصارف دم دستی در نظر گرفت.

سینی سرامیکی: انواع سینی سرامیکی که اغلب در رنگ سفید در دسترس افراد قرار دارند، می تواند گزینه مناسبی برای سرویس عروس باشد. این مدل ها به دلیل ظاهر فانتزی و در عین حال ساده ای که دارند به راحتی با سایر ظروف ست می شوند.

سینی قلم زنی: یکی دیگر از مدل هایی است که ظاهری سنگین و مجلسی را به پذیرایی شما می بخشد. این ظروف شکیل می توانند انتخاب خوبی در مراسم رسمی و مهمانی ها باشند.
سینی شیشه ای: جز مدل هایی است که معمولا در هر خانه ای یافت می شود و به دلیل ظاهر شفافش، مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/03/21 05:55:28 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
کابینت شاپ Offline
#2 ارسال شده : 1400/12/03 10:52:49 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

طبیعتاً در یک آشپزخانۀ کوچک که هیچ فضایی کم‌اهمیت نبوده و جایگذاری هر وسیله‌ای به‌گونه‌ای منظم در آن اهمیت دارد، می‌توان یک آب‌چکان‌های آویز را جایگزین مدل‌های دیواری نموده و به محیط نظم بخشید. با این کار علاوه بر استفاده بهینه از فضا، می‌توانید کابینت بالای سینک را به ظروف یا هر وسیله دیگری اختصاص دهید و از آن به‌منظور نصب آب‌چکان دیواری استفاده نکنید.

در پایان نیز لازم به ذکر است که کابینت شاپ عرضه‌کننده باکیفیت‌ترین انواع آبچکان‌های استیل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای آشپزخانه بوده و می‌تواند تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای شما عزیزان رقم بزند.

ویرایش بوسیله کاربر 1400/12/03 11:26:39 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.518 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت