آیا به دنبال یک ابزار تبلیغاتی فوق العاده شگفت انگیز برای کسب و کارتان هستید، اما نمیدانید چه کالایی را انتخاب کنید؟ و حتما پیش خودتان فکر میکنید خودکار مناسب نیست چون زود گم میشود، لیوان هم که داخل کابینت گم میشود و فریزبی هم که اصلا حرفه ای نیست.
از کجا می توان مطمئن شد که برندتان هر روز دیده می شود و در عین حال به کار مشتری هایتان هم می آید؟ تقویم های تبلیغاتی بهترین و مناسبترین گزینه هستند و مهم ترین مزیت آنها این است که هر روز کسب و کار شما را به یاد مصرف کننده شان میاندازند. اما بد نیست با بقیه مزیت های تقویم های تبلیغاتی هم آشنا شویم.
نیاز به تقویم همیشه وجود دارد
تقویم ها در دفاتر، خانه ها، مدارس، فروشگاه ها و همه جا یافت می شوند. هنگام بازاریابی برای برندتان، نکته کلیدی در معرض دید قرار گرفتن است. مردم برای مدیریت زمان خود به یک یا چند تقویم نیاز دارند و همه قرار ملاقات ها و جشن های تولدهایی که باید یادشان باشد را در
تقویم رومیزی می نویسند.
بازاریابی کسب و کار با تقویم، هم برای شما و هم برای مشتری هایتان مفید و سودمند است. حتما نام شرکت و برند خود را در تقویم چاپ کنید. حتی می توانید شماره تلفن، آدرس و وب سایت خود را هم چاپ کنید تا به راحتی در دسترس باشد.
تقویم های تبلیغاتی می توانند سرگرم کننده باشند
هنگام طراحی تقویم های تبلیغاتی می توانید واقعا خلاق باشید. برخی از شرکت ها ایده های جالبی بر اساس حرفه خود نشان میدهند. به عنوان مثال، عکاسان می توانند از عکس هایی که خودشان گرفته اند را در صفحات هر ماه چاپ کنند و حتی روزها و تعطیلاتی که ممکن است افراد بخواهند عکس بگیرند را هم مشخص کنند.
شما می توانید مزایای کسب و کارتان را هم در صفحات تقویم چاپ کنید. بهتر است طراحی تقویم خلاقانه و سرگرم کننده باشد تا مشتری ها را برای بیشتر دیدن تقویم تشویق کند.
چاپ تقویم خیلی راحت است
بعد از طراحی تقویم تبلیغاتی تان تنها کاری که باید بکنید این است که طرح تان را برای یک شرکت چاپ و تبلیغات بفرستید. اگر طرح شما اندازه استاندارد نیست، می توانید هر اندازه دیگری که می خواهید را امتحان کنید. سپس پرداخت نهایی را انجام دهید .به این ترتیب تقویم هایی با کیفیت بالا و مناسب با بودجه تان ایجاد و چاپ می شود.
چند نکته مهم:
تعدادی از تقویم ها را به کسب و کار مورد علاقه خودتان بدهید تا به مشتری هایشان بدهند.
تقویم رومیزی را به عنوان یک هدیه، نزدیک به تعطیلات و مناسبت ها برای مشتریان فعلی تان بفرستید.
تعدادی از تقویم ها وسررسید هارا به کسب و کارهای که در نزدیکی شما هستند بدهید تا استفاده کنند.
تقویم ها و سررسید ها را در نمایشگاه ها به مردم بدهید.
اکثر کسب و کار ها متوجه شده اند که تقویم ها میتواند کار سخت بازاریابی را به راحتی برای شما انجام دهند. وقتی می خواهید متناسب با بودجه عمل کنید و از طرفی هم در تبلیغات و بازاریابی کارآمد باشید، تقویم های تبلیغاتی و سررسید ها نتایج بسیار خوبی می دهند. تقویم ها کاربردی، خلاقانه، مقرون به صرفه و ماندگار هستند. اگر از همین حالا شروع به درست کردن تقویم بازاریابی خود کنید، می توانید برای مناسبت یا نمایشگاه بعدی یک قدم جلوتر باشید.