رتبه: Advanced Member
گروه ها: Registered
ارسالها: 443 مکان: تهران
1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
|
استراتژی مهم بازاریابی شبکه های اجتماعییکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی ، تمرکز آن بر مردم است نه بر محصولات و خدمات همانطور که احتمالا به خوبی می دانید منظور از بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی ، فرایند جلب توجه جامعه به یک فرد ، موضوع یا برند خاص با استفاده از شبکه های اجتماعی است . شبکه های اجتماعی معمولا بر ایجاد محتوایی که بتونه ضمن جلب توجه کاربران ، آنها را به اشتراک گذاری محتوای مورد نظر ما ترغیب کنه متمرکز هستند . به این شکل پیام شرکت ، سازمان یا یک شخص در قالب یک زنجیر از کاربری به کاربر دیگر منتقل می شه . در صورتی که پیام های ما سراسر تبلیغاتی و یا معرفی محصولات و خدماتمون باشه آیا می تونه گزینه خوبی برای جلب توجه و همچنین ترغیب به اشتراک گذاری اون پیام باشه ؟ سعی کنیم به جای تبلیغات مستقیم و ویژگی های محصولات و خدماتمون در شبکه های اجتماعی ، سوالات احتمالی مشتریان و نیازهاشون رو به صورت مقاله یا نکات آموزشی در این شبکه ها منتشر کنیم تا به نوعی پاسخگوی سوالات و نیازهای آنها باشیم مطمئنا این نکته می تونه استراتژی بسیار قدرتمندی برای بازاریابی شبکه اجتماعی شما باشه و صدای برند شما رو به صورت ویروسی بیشتر و بیشتر منتقل کنه
|
|
|
|
|
|
|
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست |
|
جهش به تالار
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.
این صفحه در مدت زمان 0.083 ثانیه ایجاد شد.