تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

masoud1313 Offline
#1 ارسال شده : 1395/05/12 12:31:12 ق.ظ
masoud1313

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: tehran

مراقبت از پوست صورت یک مسئله همیشگی بوده و همه سعی بر آن دارند که پوست شاداب و سالمی داشته باشند ولی زمانی که پوست شما دچار مشکلی می شود برای درمان آن ابتدا باید بدانیم که پوست ما از چه نوعی می باشد؟

در مواقعی با تزریق هایی مانند تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و تزریق چربی می توان تا حی از پوست خود مراقبت کرد ولی این درمان ها هم دارای هزینه هست و هم به صورت دائمی نمی باشد.

اما برای درمان بعضی از مشکلات شما می توانید با راه های ساده تر از تزریق مشکل خود را بر طرف کنید ، نوع پوست شما به میزان تولید چربی بستگی دارد.برای تشخیص نوع پوستتان از خودتان تست پوستی بگیرید.برای آزمایش پوست اول صورت را شسته و خشک کنید سپس با یک دستمالی که برای پاک کردن شیشه عینک است روی قسمت های مختلف پوست صورت تان به صورت نقطه ای ضربه بزنید،البته می توان از کاغذ نیز برای آزمایش این کار استفاده کرد.

اگر کاغذ یا دستمال به صورت شما چسبید یعنی پوست شما چرب می باشد ولی اگر دستما ل یا کاغذ به صورت شما نچسبید پوست شما خشک می باشد.اگر دستمال فقط در قسمت پیشانی ، روی بینی و روی چانه بچسبد پوست شما مختلط است که تقریبا می توان گفت که خانم ها اکثرا دارای این نوع پوست می باشند.

توضیحات کوتاهی در مورد انواع پوست ها :

پوست چرب : این نوع پوست ها دارای ظاهری درخشان همراه با جوش های سر سیاه و لک می باشند.

پوست های مختلط با نرمال : این نوع پوست دارای سطح نسبتا صاف می باشد و در زیر گونه کمی خشکی بیشتر از پیشانی ، روی بینی و روی چانه دیده می شود.

پوست خشک : این نوع پوست دارای سطحی با چروک های ریز می باشد و جوش های ریز نیز در سطح پوست دیده می شود.

منبع : کلبنبک زیبایی آریا من
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.528 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت