تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

banooyekermani Offline
#1 ارسال شده : 1403/06/12 08:22:58 ب.ظ
banooyekermani

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: کرمان

مهم ترین جاهای دیدنی کرمان
باغ شاهزاده ماهان
نهمین باغ ایرانی معروف به باغ شاهزاده ماهان در استان کرمان در دل کویر میباشد داستان ساخته شدن این باغ در کنار جذاب بودن و زیبایی داستان غم انگیزی دارد که توسط فرد گستاخی همچون عبدالحمید میرزا که نوه ناصرالدین شاه قاجار هم بوده است ساخته شده است وی حاکم زمان وقت بوده است وبسایت بانوی کرمانی خیلی زیبا در مورد باغ شاهزاده توضیح داده است. جالب است بدانید آبشارهای باغ شاهزاده بدون پمپاژ و فقط با فشار آب کار میکنند آب این باغ از کوههای تیگران و جوپار سرازیر میشود زمانی که این باغ ساخته می شده است مردم اهالی ماهان بشدت مخالف احداث این باغ بودند و مانعی برای عبور باغ می دانستند.
کلوت های شهداد
کویر لوت شهداد خیلی جاهای دیدنی دارد که یکی از آنها کلوت های شهداد میباشد و بعنوان اثر طبیعی ثبت جهانی شده است میتوانید به مدت حداقل یک روز تا چند روز در کویر بمانید و در تور کویر لوت شهداد با بانوی کرمانی شرکت کنید. دره زبان مار، دشت وسیع گندم بریان و ریگ یلان از مهم ترین جاهای دیدنی کویر لوت شهداد محسوب می شود.
خالی از لطف نیست از کویر مرنجاب اصفهان و کویر ورزنه کاشان نیز بگوییم کویر ورزنه بزرگترین سایت گردشگری و تفریحی را در ایران دارد که میتوانید با وبسایت ندای اصفهان همراه شوید. تفریحات کویر ورزنه شامل: پاراگلایدر، موتورسواری، رصد ستارگان، و امکاناتی از قبیل اقامت، رستوران، کافی شاپ و سعی کنید از قبل هماهنگی های لازم را جهت رفاه حال خودتان انجام دهید.
ارگ راین
دومین بنای خشتی جهان بعد از ارگ بم، ارگ راین میباشد. ارگ راین در فاصله 110 کیلومتری از مرکز استان کرمان واقع شده است. ارگ راین نمونه کوچکی از ارگ بم محسوب میشود.
خانه های سنگی میمند
یکی دیگر از آثار ثبت جهانی در کرمان، خانه های صخره ای در روستای تاریخی میمند است. این روستا با قدمت 12هزار ساله هنوز سکونت توسط اهالی روستا در آن جریان دارد.
مجموعه گنجعلی خان کرمان
مجموعه و میدان گنجعلی خان در کرمان، همچون میدان نقش جهان اصفهان و میدان امیرچخماق یزد زیباست و جالب است بدانید تمامی عناصر شهری در آن نهفته است. شامل: حمام، بازار، میدان، مدرسه یا کاروانسرا، ضرابخانه

ویرایش بوسیله کاربر 1403/06/12 08:30:21 ب.ظ  | دلیل ویرایش: اضافه کردن مطلب...

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.119 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت