تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

anahemati Offline
#1 ارسال شده : 1399/03/19 03:01:26 ق.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
ظرف های عسل خوری را در طرح و مدل های مختلفی ساخته اند که هم میتوانید از آن به عنوان یک ظرف برای عسل خوردن اسفتاده کنید و هم به عنوان یک وسایل تزئینی بسیار زیبا و شیک اسفتاده کنید.امروزه بیشتر افرادبه وسایل های تزئینی علاقه زیادی دارند و بیشتر از هرچیزی از آن در دکوراسیون داخلی خانه استفاده میکنند.پس ظرف عسل خوری هم کاربرد مفیدیدر دکوراسیون داخلی خانه دارد و هم یکی از شیکترین وسایل های تزئینی است پس از ظرف های عسل خوری بیشتر در دکوراسیون داخلی خانه استفاده میکنند.شاید شما به عسلی علاقه ی زیادی ندارید اما به دکوراسیون داخلی خانه ی خود بیشتر اهمیت میدهید هیچ دلیل ندارد که از ظرف عسل خوری استفاده نکنید.
تبلیغات
کابینت شاپ Offline
#2 ارسال شده : 1400/09/20 12:36:27 ق.ظ
کابینت شاپ

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

جابطری ریلی ازجمله تجهیزات کابینتی در آشپزخانه است که به‌صورت کشویی پیاده‌سازی شده و به‌طورمعمول از چندطبقه ساخته می‌شود و بسته به نوع سبد به‌صورت جداگانه یا یکجا از کابینت خارج می‌شوند. کاربرد جابطری‌ها، برای نگهداری از انواع بطری، جای ظروف ادویه، جای مواد شوینده و مواردی ازاین‌دست بوده که به بهینه‌سازی فضای داخلی کابینت و زیبایی فضا نیز منجر می‌گردد. جابطری ریلی ازجمله محصولات سوپر ریل کف به شمار می‌آید که به‌سادگی و تنها توسط چند پیچ به کف یونیت موردنظر متصل شده و فضای لازم را برای مصرف‌کننده خود مهیا می‌سازد.
شما می‌توانید با آگاهی کامل اقدام به خرید جابطری‌های ریلی موردنیاز خود نموده و این محصول را از کابینت شاپ معتبرترین سایت فروش اکسسوری‌های آشپزخانه تهیه نمایید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.801 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت