تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

dige Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/14 12:36:53 ق.ظ
dige

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5
مکان: تهران

یکی از عوامل مهم، قیمت دیزل ژنراتور است که عواملی باعث می شود تا افزایش یا کاهش داشته باشد. افزایش نرخ ارز و واردتی بودن دیزل ژنراتور باعث شده است قیمت ها نیز افزایش پیدا کند. در این بین عوامل زیر تأثیر بسزایی در نرخ فروش دیزل ژنراتور دارد.

1- موتور دیزل ژنراتور
موتور دیزل ژنراتور، مهم ترین قسمت ژنراتور است. بیش از نیمی از قیمت محصول، بستگی به موتور دارد. عوامل تفکیک کردن موتور دیزل را می توان در توان، شرکت سازنده و حتی کشور خلاصه کرد. نقش کشور در این میان زمانی خود نمایی می کند که برخی از برندهای معروف در چندین کشور مختلف، کارخانه های متعددی را احداث کرده اند.

معروف ترین شرکت های سازنده موتور دیزل ژنراتور در بازار ایران:
- پرکینز انگلستان (Perkinz)
- کامینز امریکا (Cummins)
- ولوو سوئد

نکته مهم: در خرید دیزل ژنراتور با موتور کامینز، دقت نمایید زیرا بسیاری از ژنراتورهای موجود در بازار از تولیدات ساخت کارخانه چین و هند آن کمپانی هستند.

2- ژنراتور
ژنراتور استمفورد انگلستان، ژانراتور لوری سومر فرانسه و ژنراتورهای مکالته ایتالیا از برندهای معتبر و شناخته شده در ایران هستند. در میان این برندها قیمت ژنراتور های استمفورد و لوری سومر معمولاً بالاتر از بقیه هستند.

3- تابلو کنترل
تابلو کنترل در ژنراتور، جزء اصلی و مهم می باشد. تفاوت قیمت هر تابلو کنترل بستگی به نوع آن یعنی دستی، اتوماتیک و یا پارالل بودن و همچنین کیفیت و برند قطعات و لوازم آن است. این تفاوت قیمت می تواند تا چندین میلیون نیز متغیر باشد.

کمپانی های معروف و صاحب بازار در زمینه تابلو کنترل:
Datakom ترکیه
DeepSea انگلستان
ComAp چک

قابل توجه است که متأسفانه قطعات غیراصلی مانند قطعات چینی برخی از شرکت های معتبر هم در بازار موجود است. خرید از یک شرکت معتبر در این جا خود را نشان می دهد.

4- کانوپی سایلنت
کانوپی یکی از اجزای فرعی اما بسیار مهم است زیرا برای صداگیری ژنراتور و نیز محافظت از دیزل ژنراتور در مقابل گرد و خاک مورد استفاده قرار می گیرد. البته در تمامی برندها وجود ندارد. عوامل تأثیر گذار در قیمت گذاری کانوپی را در گزینه های ذیل می توانید مشاهده کنید:

نوع رنگ کانوپی و اجزای آن
کیفیت عایق های صوتی جذب کننده صدا
داشتن طراحی مناسب برای مقاومت در برابر باران و نفوذ گرد و غبار
نوع و ضخامت ورق به کار رفته
دسترسی آسان جهت سرویس، نگهداری و خدمات تعمیر
استفاده از نوار دور درب برای وکیوم کردن آن
تبلیغات
taxha Offline
#2 ارسال شده : 1398/11/28 01:44:28 ق.ظ
taxha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

اجاره جرثقیل
کرایه جرثقیل نوین با راننده های با تجربه در تهران . در مبحث حمل و نقل باید نسبت به اجاره جرثقیل و یا کرایه بالابر به چند نکته مهم توجه ویژه ای داشته باشیم . این نکات شامل امنیت ، تجربه کاری ، دقت عمل ، سرعت انجام کار و برخی نکات دیگر که در مشاوره با ما از آنها آگاه خواهید شد میباشد . امیدواریم بتوانیم در زمینه اجاره بالابر و جرثقیل بهترین ها را ارائه کنیم . محاسبات مهندسی و دقیق در پروژه های خود را به خدمات جرثقیل یوسفی بسپارید .اگر به دنبال جرثقیل ارزان هستید و یا کار شما در اولویت باشد و نیاز به جرثقیل آنلاین دارید تنها با یک تماس خدمات دریافت کنید . انواع جرثقیل 2 تن ،5 تن ، 7 تن ، 10 تن ، 15 تن ، 30 تن و 50 تن اجاره داده از منطقه 1 تا کلیه مناطق 22 گانه تهران اجاره داده میشود
اجاره جرثقیل در غرب تهران
از آنجایی که مشتریان گرامی مارا در این راه همراهی میکنند و ما نیز خود را مسئول دانستنیم که اجاره جرثقیل در غرب تهران را نیز در محدوده پوشش شرکت قرار دهیم . در این راستا برآن شدیم تا همواره به دستگاه های خود افزوده و خدمات بیشتری را ارائه دهیم . لذا نکاتی را جهت یادر آوری عرض میکنیم تا شما به صورت کلی از خدمات شرکت ما آشنا شوید . به نکات دسته بندی خدمات ما توجه نمایید و ما را در این راه همراهی کنید . با تشکر

اجاره جرثقیل در غرب تهران و شرق و شمال و همچنین جنوب تهران
اجاره انواع بالابر در تمام نقاط تهران حتی در نقاطی که از مسیر خور خوبی برخوردار نیستند .
خدمات جرثقیل شرکت به صورت پروژه محور در تمام نقاط تهران انجام میشود . در خواست های فراوان و ایجاد رزرومه کاری معتبر و قابل استعلام انگیزه ای ایجاد کرد که در ادامه مسیر خدمات این شرکت همیشه بیش از پیش به فکر مشتریان گرامی باشیم . چنانچه قبل از اجاره جرثقیل در جنوب تهران و یا هر منطقه ای دیگر نیازمند مشاوره ای بودید با ما تماس بگیرید تا قبل از هر کاری از مشاوره رایگان برخوردار باشید .
کدام منطقه از خدمات جرثقیل ما برخوردار میشوند ؟
mahtabamirii Offline
#3 ارسال شده : 1400/03/30 04:51:07 ب.ظ
mahtabamirii

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

دستگاه دیزل ژنراتور کامینز که عمل تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی را انجام می دهد، از محصولات برند کامینز محسوب شده و ساخت کشور انگلیس می باشند. دقت داشته باشید که دیزل ژنراتور کامینز ویژگی ها و مزایایی همچون کیفیت فوق العاده، کاهش آلودگی صوتی، تنظیم سرعت موتور و مصرف سوخت بهینه دارد و همین ویژگی ها سبب شده که به یکی از برندهای‌ معروف تبدیل شود.

ویرایش بوسیله کاربر 1400/03/30 04:51:41 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

dooorsa Offline
#4 ارسال شده : 1400/07/03 10:28:43 ب.ظ
dooorsa

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
اینجا تاپیکی مربوط به دستگاه تولید زغال داره؟
pirahan Offline
#5 ارسال شده : 1400/07/14 05:16:10 ب.ظ
pirahan

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مرد

دوستان عزیز اگه قصد تهیه و خرید ژنراتور دارید من بهتون توصیه میکنم سایت دیزل پارسیا رو ببینید.
همچنین در اجاره و فروش و تعمیر مولد های برق این شرکت خدمات و قیمت های مناسبی داره که می تونید اطلاعات بیشتر رو داخل سایت ش ببینید:
https://dieselparsia.com
armila12 Offline
#6 ارسال شده : 1401/03/25 04:24:00 ب.ظ
armila12

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11

پس از فکر کردن به اندازه گیری مناسب در دیزل ژنراتور خود، یک دیزل ژنراتور خریداری کنید تا مشکلات تاسیسات و قیمت بیش از حد انرژی الکتریکی آنچه را که تبلیغ می کنید یا خانه دارید، به پایان برسانید.
https://karasahand.com/a...%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C
betalika Offline
#7 ارسال شده : 1401/06/02 03:52:35 ب.ظ
betalika

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

موتور دیزل وسیله ای است که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی به انرژی قابل استفاده تبدیل می کند. این دستگاه برای تامین برق مصرفی در زمان قطع برق و جلوگیری از وقفه در فعالیت های روزانه یا وقفه در فعالیت های تجاری طراحی شده است.
دیزل ژنراتورها را می توان قطعات الكتريكي ديزل ژنراتور در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف استفاده کرد. در این مقاله به بررسی نحوه عملکرد دیزل ژنراتور، اجزای اصلی آن و نحوه عملکرد آن به عنوان منبع ثانویه برق در محیط های مسکونی و صنعتی می پردازیم.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.147 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت