تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

eh3an2017 Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/29 11:55:31 ب.ظ
eh3an2017

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192

در مقاله امروز می خواهیم در موردطراحی سایت می تواند برای شما در آمد بالایی را رقم بزند؟ باهم صحبت کنیم. اول سوالاتی را در مورد آن مطرح می کنیم:


چرا می خواهید شما
طراحی سایت را یاد بگیرید؟

آیا شغل طراحی سایت درآمدزا است یا اینکه یک وب سایت حرفه ای داشته باشید؟

حالا نظر شما درباره این سوالات چیست؟ آیا می خواهید یک وب سایت داشته باشید یا یک طراح حرفه ای باشید؟

یک موضوعی که همیشه مورد استقبال و جذاب برای همه بوده است این است که به صورت آنلاین بتواند درآمدزایی کنند. داشتن یک وب سایت حرفه ای به این موضوع جامعه عمل می پوشاند. برای طراحی سایت حرفه ای می توانید به یک شرکت حرفه ای که در موتورهای جستجوگر رتبه اول را دارد مراجعه کنید و سفارش یک طراحی سایت حرفه ای را بدهید و یا اینکه می خواهید خودتان وب سایت را طراحی کنید. نیاز به دانش HTML & CSS و غیره است. با یک سرچ ساده در گوگل می توانید اطلاعات زیادی را در مورد این دانش ها به دست آورید که با داشتن این دانش ها شما می توانید طراحی سایت خود را شروع کنید یا اینکه به کلاس های آموزشی که در این زمینه ها هستند ثبت نام کنید .


تحقیقات بیشتری در این باره انجام دهید تا بتوانید بهترین راه حل هایی را برای آموزش و یادگیری طراحی صفحات سایت پیدا کنید. در کنار این ها نوشتن مقاله هم یکی از بهترین راه های برای یادگیری می باشد. زمانی که شما یک مقاله را شروع به نوشتن می کنید بسیاری از مواردی که به آن کم توجه بودید مورد توجه قرار می گیرد. پس نوشتن مقاله در مورد آن چه که یاد می گیرید شما را حرفه ای خواهد کرد.

وب سایت حرفه ای

در ابتدا باید بتوانید یک وب سایت حرفه ای که با انواع تکنولوژی پیشرفته دنیا برای خود طراحی کنید . این وب سایت نشان دهنده حرفه ای بودن شما خواهد بود زمانی که کاربران از سایت شما بازدید می کنند. به این نکته پی می برند که سایت شما حرفه ای طراحی شده است با رابط کاربری عالی این موضوع را حتما حس خواهند کرد و همچنین طرح گرافیکی باید عالی باشد.

حال میتوانیم بگوییم با دانستن اهمیت یادگیری در طراحی سایت فروشگاهی، شما یک طراح سایت موفق خواهید بود. فقط دانستن دانش طراحی سایت کافی نیست شما باید تجربه هایی در این باره کسب کنید.

مراحل طراحی سایت

در مرحله اول کاربر را نیازسنجی کنید و نیازهایی که با داشتن وب سایت برطرف می گردد و هدف از داشتن وب سایت چیست؟

در مرحله دوم به وب سایت رقبای آنها مراجعه کنید ببینید که وب سایت هایی که برای آنها طراحی شده از چه تکنولوژی استفاده شده است .

مرحله سوم طرحی گرافیکی را برای کاربر خود طراحی کنید تا کاربر با وب سایت خود آشنا باشد

مرحله چهارم پیاده سازی طرح گرافیکی است که با کدنویسی حرفه ای انجام می شود

مرحله پنجم استاندارد سازی
طراحی وب سایتسایت طبق اصول استاندارد های دنیا صورت گیرد

در پایان این ها می خواهیم بگوییم یادگیری طراحی سایت نیاز به دانش است زمانی که شما دانش این کار را نداشته باشید حتی یک قدم هم نمی توانید به جلو بردارید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت